Soldier.

Kung på att skriva blogg! Så här kommer en liten bok;
 
9/2 - jobbade 8-15. Sen hem och duscha och göra ordning mig. Lindis och Jossan kom förbi och vi drack lite innan vi gick till Frida där resten av folket var. Vi kollade på mello, Anton<3, drack och hade kul. Drog till all-in vid 11 typ och där inne var det roligt som vanligt. Gick och käkade på ugglan och där kom personalen med vin och satte på musik? Haha, så vi drog därifrån. Lindis och jag var uppe till typ halv 7 och kollade på Anton<3 på tv, och sen sov vi ett par timmar.
 
10/2 - Gick upp vid 9 för Lindis skulle med bussen halv 11. När hon drog så försökte jag sova men jag mådde så jäkla dåligt. Blev upphämtad vid halv 4 för att åka till hundran och spela match mot Södra trögd. Matchen var jämn men när det var två sekunder kvar så gjorde vi mål och vann med 16-15, så jäkla skönt!!
 
11/2 - jag blev hämtad av pappa vid 11 så åkte vi ut till landet. Skottade snö i tre timmar, chillade, hängde med Jesper och sov. Ja det var väl ungefär det jag gjorde den dagen.
 
12/2 - Gick upp vid 10 och skottade snö, vem behöver gymma när man kan skotta snö?;) Haha Åkte in till mormor senare under dagen och fikade. På kvällen var det handbollsträning.
 
13/2 - kommer inte ihåg vad jag gjorde på dagen men på kvällen jobbade jag 16-20.15.
 
14/2 - hade inge bättre för mig så jag bakade cocosbollar, kladdkakemuffins, kärleksmums, cocosflarn och äppel-&kanelmuffins, gött! Kvällen avslutades med handbollsträning.
 
15/2 - Mamma, pappa & Michael kom hit och fikade, åkte till mormor och hälsade på. Kvällen spenderades på fotbollsplan, upplandscupen mot ESK, ingen kommentar om den matchen.
 
16/2 - Beställde hem mat och käkade med Jenny, Lindis, Frida & Ida. Drack och spelade spel innan vi åkte till Matte där det var handbollsfest. Körde lite lekar, dansade, drack och hade det trevligt. Om man bortser från en sak, men kul var det iaf haha! Jag, Jenny, Lindis & Frida åkte in till stan vid halv 12 för att gå på all-in. Kommer inte ihåg riktigt det som hände där inne, men det var säkert kul! Blev efterfest i Fanna och vid klockan 6 så hade jag så sjukt ont i huvudet så jag vinglade hemåt. Lindis kom hit efter ett par timmar och vi försökte sova men det gick inte så låg vakna mellan halv 10 och halv 1, ringde Frida och drygade, haha! Somnade till slut iaf och vakande igen vid halv 5, ooops. När Lindis åkt hem så låg jag i soffan hela kvällen och kollade på film.
 
18/2 - jobbade 14-20.15, så var den dagen slut.
 
19/2 - jobb 7.45-16, hem, käka och handbollsträning.
 
20/2 - mådde sjukt illa hela dagen så spenderade dagen i soffan med HP och one tree hill.
 
21/2 - idag har jag tvättat och bara kollat på one tree hill. Ikväll blir det handbollsträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0