Valborg 2012.

Blev en liten spontanare på valborg, vi tänkte att vi kunde ju inte bara sitta hemma på valborg fast vi var bakis så Jenny kom hit vid halv 9 och vi började dricka öl. Frida kom vid halv 11 och Simon kom strax efter. När Simon kom så fick vi veta saker som tydligen hade hänt i lördags på festen som vi inte hade en aning om, och inte ens jag som det handlade om, haha! Då kan man verkligen säga att man hade minnesluckor, man ska inte blanda vin, öl och cider för då går det tydligen så. Jag hade typ ångest för jag mindes det verkligen inte, men det var ju inte så jättefarligt men ändå ;p
Vi drog iaf ut på Pulse men Simon kom inte in för han hade shorts på sig?! Hallå!? Tjejerna har typ hotpants men killar får tydligen inte ha shorts som går ner till knäna? Bra vakterna på Pulse bra! Tur att det finns fler ställen i den här staden iaf, så Simon gick till All in och jag, Jenkan & Fritte drog på Pulse och hade det skoj. Vi träffade Simon när det stängde och gick till Papillon och käkade mat. Jag tänkte inte sova nånting eftersom jag ändå skulle upp kvart i 6 så vi 4 gick mot Statoil efter vi käkat. Men Frida drog hem för hon frös, Jenny vände efter halva vägen och gick hem till mig, så det var bara jag & Simon kvar så vi gick till Donken och käkade cheesburgare, gott! Gick sedan in på Statoil och handlade, vi var för lata för att gå ända hem igen så vi tog en taxi he-he. Hemma hos mig så kollade vi på Bruce den allsmäktige. Simon somnade nästan direkt och Jenny pratade bara i telefon och smsade med alla sina killar så det var bara jag kvar som satt och skratta för mig själv, haha.
Klockan blev 7 och jag cyklade till jobbet och jobbade 7.30-13. Hade 4 kunder mellan 8-9, värt och öppna så tidigt! Efter jobbet cyklade jag ner till Korsängen och kollade på fotboll med Jenny & Frida, sjukt varmt i solen men det var skönt! Efter matchen åkte jag till mormor med familjen och fikade och sedan åkte vi och handlade.
På kvällen var det fotbollsträning ute i Torstuna, tränade i shorts för första gången i år, mycket skönt! Efter att ha varit vaken i 32 timmar i sträck så var jag rätt mör efter träningen och somnade nästan direkt, skönt skönt!

Ikväll blir det fotbollstittande med Jenkan & Fritte, myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0