Grym helg!

Helgen var riktigt bra!
Fredagen firade vi Jossan hemma hos henne med fika och alkohol. Drog ner på gatu vid strax efter 10. Träffade mycket roligt folk, dansade på all-in´s nya dansgolv, kebab på torget, blev nerpussad (HAHAHAHAH). Avslutade kvällen med en Jenkis sovandes på soffan.

Vaknade runt halv 11 på lördagen, jag & Jenny gick till Tammerfors och skulle köpa skagenmacka. Kommer in på Tammerfors och dog, hur stora är oddsen att just den människan sitter där?! Dagen började bra iaf ;) Efter att ha pratat med Madde en stund så gick jag & Jenny hem till mig och käkade mackan och drack cola<3
Började göra ordning oss och vid kvart i 4 gick vi till Natti för att käka pizza med Lina & Maria innan vi gick till Lelle. Hos Lelle var det fettmycket folk och riktigt kul! Kvällen innehöll det mesta; Alkohol, mintuushots, fylle-sms, roliga människor, dansade sönder framför Sebjak, ett "dog-och-kom-till-himlen-moment" för Jenny som såg sin drömman, blev nerpussad igen (HAHAHAH), donken tur-och-retur + massa andra roliga saker. Kom hem halv 5 på morgonen och somnade dirr med både kläder och skor på. Någon som var trött kanske?

Jag & Jenk beställde kebab när vi vaknat till liv på söndagen. Gick sedan ner till Korsängen för att kolla på när Olivia spelade final i globall.
Gick hem och kollade på EM-finalen som Spanien självklart vann, grymma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0