Nyår 2011/2012

Dags att ta upp det här med bloggen igen då!

Nyår var grymt!!!

Började dagen med jobb 12-16, och det var mycket folk så tiden gick fort! Blev hämtad klockan 4 av Jenny & Frida, drog upp till Maxi för att handla nyårsmiddagen som blev tacos.
Åkte hem till mig där vi lagade maten och sedan åt den, eheh. Fixade oss och sedan började drickandet. Simon kom förbi och hängde med oss ett tag och sedan följde vi med honom till hans fest där det bara var 94a pojkar, lammkött<3 haha! Vid halv 12 drog vi därifrån och gick till Frida och lämnade dricka, hälsade på mitt kära element som jag blev så god vän med förra nyårsafton.
  Vi drog in på pulse och där inne var det sjukt kul, dansade, dansade och dansade lite mer. När det stängde gick jag och Frida till Papillion och köpte kebab. Tog med oss kebaben och gick upp till Jocke på efterfest. Vid 5 blev vi sugna på hamburgare så jag, Frida, Jocke & Adam tog taxi till donken och när vi kom dit så serverade dom endast frukost, failen på den! haha!

Grym avslutning på ett riktigt bra år!

Nu är det nytt år och nya möjligheter, sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0