Save water, drink champange.

Gårdagen var grym!
Vi kom till Tessan & Micke vid halv 6, väntade på att alla skulle komma och sen hade vi några tävlingar. Och jag vann tydligen skytteligan för andra året i rad, king! Efter alla tävlingar, där mitt lag kom på sista plats men huvudsaken är inte att man vinner utan att man deltar haha, så käkade vi mat. Och efter det var det party för fulla muggar. Hade skitkul, men det är det alltid när man festar med Fjärdhundrafolket.
Vid halv 12 gick vi vidare och jag & Jenkan hamnade först på All in, mums ögongodis. Och sen gick vi vidare och hamnade till slut på stattshörnan. Där var det riktigt kul och jag & Jenk bjöd på oss själva, haha. När det stängde så gick vi till Papillon och käkade standardkebaben. Jag, Jenkan & Fritte drog vidare på efterfest och jag kom hem klockan 6 imorse och däckade dirr.

Trodde att jag var själv hemma när jag vaknade men J&F var tydligen också här haha. Vi beställde pizza och kollade på Bruce den allsmäktige och skrattade ihjäl oss. Försökte komma ihåg vad som hände igår också och det blev en hel del skratt, man skriver väldigt konstiga saker när man är full också har jag märkt, haha. Menmen bara o bjuda haha.

Vi 3 + min älskling kollade på EHF-Sikeå idag också, kan säga att det var rätt fullsmockat på läktaren alltså, men kul med mycket publik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0