Hos dig är jag underbar.

Ännu en vecka har gått!
I måndags blev det jobb hela dagen lång från 7-20.15.
I tisdags var en mycket bra dag, kunde knappt ha blivit bättre. Var och kollade på lägenhet på Lillebergsgatan.
I onsdags skrev jag på kontraktet på lägenheten! :D:D Valde även tapeter till alla rum så det kommer bli naajs!
Var ut till mamma & pappas hus på landet också och visade mormor :) Och sedan umgicks jag med Jenkan, blev lunch på Donken och sen en låååång promenad, från Donken till Växtriket till Willys till Jysk till Åhléns och till slut till Jenkan.
I torsdags jobbade jag 7-17 och på kvällen var det träning :)
I fredags rensade vi här hemma och sedan blev det jobb 16-20.15. Smörgåstårta på kvällen, GOTT!!!!!
Igår så flyttade Michael till Lidköping. Jag var i Sala och spelade match och den gick skit, haha. Resten av kvällen spenderades framför tvn.
Idag jobbade jag 8.45-15 och sen åkte jag med Tessan ut till hundran för att kolla på handboll. Herrarna spelade mot Avesta-brovallen men förlorade med 1 boll, surt!

Nästa vecka;
Måndag - jobb 11.45-20.15
Tisdag - LEDIG, träning
Onsdag - jobb 16-20.15, bio med Jossan, Sandra & Hanna
Torsdag - LEDIG, visning av lägenheten
Fredag - jobb 16-20.15
Lördag - LEDIG
Söndag - jobb 8.45-15, match mot Tirfing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0