Mine.

En hel vecka har gått sen jag skrev sist.
Måndag, tisdag & onsdag jobbade jag.
I torsdags var jag ledig och vad jag gjorde då var ju en bra fråga för det minns jag inte. På kvällen var syster och Max här och käkade middag iaf.
I fredags åkte mam&pap till Kramfors så jag har vart ensam hemma hela helgen. Jag jobbade 16-20.15 och när jag kom hem från jobbet så var Jenny redan hos mig. Vi lagade mat, käkade mat+efterrätt. Frida kom förbi och vi käkade chips & dip och kollade gamla skolkataloger. När Frida åkt så gick jag och Jenny o la oss.

Igår vaknade vi klockan 9, käkade fruktsallad till frukost, mycket gott. Sen drog hon hem och vid kvart i 12 blev jag upphämtad av Lina för o åka på match. Mitt knä funkar inte som det ska så jag spelade inte, knappt Jenny heller så vi började tagga för kvällen genom och dansa istället.
  När vi kom hem till Enköping igen så blev jag avsläppt hemma och duschade, fixade osv. Mötte upp Jenny så cyklade vi till Lina där lagfesten höll hus. Och Fjärdhundra är riktigt bra på o festa så det gick som det gick ;D Vid 1 drog vi på joar och det var riktigt kul och mycket folk också för den delen. Kom hem vid kvart över 3 och somnade med ett leénde på läpparna, hih.

Idag vaknade jag upp vid 11 med ett dunkande huvud så dagen har spenderas framför tvn och oth. Är nu klar med säsong 4, sweet.

Har vart en väldigt bra helg kan man säga, FSK´s damer ruuuuuuuuuuuules.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0