Jar of hearts.

Redan måndag liksom, vart tar dagarna vägen? Sjukt fort går tiden iaf.

I fredags jobbade jag 7-17.45, skyndade mig hem och käkade, bytte om och fixade det sista. Hämtade sedan upp Frida och Jenny vid halv 7, snabb eller? Japp! Vi åkte ut till Säfsta där Emelie hade sin födelsedag/avskedsfest. Hon åker ju till Australien på lördag och ska va borta nästan ett år :( Men Emelie, du är otroligt stark som vågar detta, så njut av upplevelse och dina vänner finns alltid kvar när du kommer hem <3.
  Jag hade iaf sjukt kul på festen, den började rätt oturligt meen det blev snabbt bättre ;D Vi drog in till stan vid 12 och drog ner på joar. Där inne var det typ femton pers men det ramlade in folk senare under kvällen så det blev rätt skoj ändå. Blev som vanligt en kebab med Jenny och Frida på Papillon.

I lördags jobbade jag 13.30-20.15 och vi var riktigt snabba på att stänga så jag var hemma vid 10 över 8 redan;D Kollade melodifestivalen och efter den blev det läggdags.

Igår jobbade jag 10.14, blev upphämtad på jobbet och styrde ut mot Fjärdhundra. Vi hade match mot Rosers halv 4, och vi vann med 35-20, helt okej! Efter vår match kollade vi på herrmatchen och dom vann dom också, najs! Jag och Jenny fick vänta i hallen i 1 och en halv timme tills våran fotbollsträning började. Och vi var 7 pers på träningen, inte så värt men men. Skoj o sparka boll igen! :D

Idag har jag vart ledig, mycket skön..t! Och nu ikväll hade vi träningsmatch mot Trögd som vi vann!


Kommer sakna dig Empa! <3

Kommentarer
Postat av: Empa

Jag kommer sakna dig massor, vi tar igen allting när jag väl är hemma igen! <3

2011-03-15 @ 18:09:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0