Don't hold your breath.

Igår åkte vi ut till hundran som vanligt för att träna meen när vi kommer dit äre kolsvart. det var tydligen nån som hade grävt sönder nån kabel eller nått så vi ställde in träningen. Värt och åka ut! Eller lite värt vare ju;) Hahaha. Jag och Frida blev avsläppta hemma hos henne och man kan säga att vi hade mycket att prata om;p hahah! Vi åkte sedan upp till Donken och käkade mat, gott!

Idag har jag bara jobbat 13.15-20.15, och sen bara kollat på tv typ. Fick en liten överraskning också och jag är så sjukt glad just nu!:D Haha. Ska från och med nu alltid lyssna på Jenny för hennes magkänsla är inte o leka med asså ;p 

Imorgon blir det jobb 8.30-17 och på söndag är jag ledig! skönt:D
för sen jobbar jag 12 dar i rad:O inte så långa pass men ändå liksom ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0