Forever and almost always.

Idag hade vi personalmöte mellan 9-11 och sen jobbade jag 11-17. Drog hem och bytte om och sedan blev jag upphämtad av mina 2 flicks. Vi burnade ut till Fjärdhundra och kollade på fotboll. Herrarna spelade och dom vann med 3-1, mycket najs! Drog tillbaks till stan och donken! Satt där ett par timmar och käkade mat och snackade skit, blev lite ledsen men sen mycket glad igen, hah!

En trevlig kväll med mina fina!

Ser fram emot sommaren mycket!
Lagfest med mitt älskade fotbollslag för saknade Ida kommer hem! :D, gatufesten och förfest med mina favortiflickor, Vintrosa med brudarna, fotbollens dag! och det bästa av allt; GREKLAND I TVÅ VECKOR!!!


Kommentarer
Postat av: idus

Vad sööt du är, DU är saknad också! :)

2011-07-06 @ 19:47:35
URL: http://eleonoreida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0