And that's why I smile

Redan helg! Sjukt!

I onsdags var jag ganska så sliten! Mormor och syster & Max kom och käkade lunch för pappa fyllde år.
Igår så gick jag upp klockan 5(!). Skulle åka till Åland fram och tillbaks över dan bara och bussen gick halv 8. Jag och Jenny fick platserna längst bak, najs! Vi käkade gott och köpte gott. Kom hem till stan vid halv 5 och vid 7 träffa jag tjejerna så käkade vi på Ricos och snackade inför Vintrosa. Jag och Madde följde med Linda och kollade in hennes lägenheet, mycket fin!

Idag har jag jobbat 12-20.15 och imorrn o på söndag blir det också jobb. Så det blir en lugn helg, skönt!
På söndag har vi vår sista fotbollsmatch före sommaruppehållet också.

På måndag ska jag göra något som jag egentligen inte vill, men vill man ha något i livet så får man kömpa för det också! Så får se hur det går ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0