Free fallin'.

Jag kan börja med o säga att jag är en väldigt väldigt mör tjej!

I måndags jobbade jag 12-20.15 och efter jobbet blev det en låååång kvällspromenad med Jenkan. Såg världens största älg på vägen hem och man vart ju lite skraj, haha!

I tisdags var jag ledig så då blev det en tur upp till Max med J & F och sen ner till Korsängen för att spela fotboll, mycket kul om jag får säga det själv. Man kan ju bara skratta med dom flickorna, så sjuka i huvet vi är, haha!

I onsdags var jag och Jenny till Gånsta och vi var mycket duktiga! Efter löpturen åkte jag till mormor och sen jobbade jag 16-20.15. Efter jobbet blev det bio med Jossan & Sandra, kollade på sista HP-filmen, var väldigt trevligt hihi.

I torsdags jobbade jag bara 14-20.15.

Fredagen blev inte alls som planerat, skulle upp tidigt för att springa och på kvällen skulle det bli mys hos Jenkan meeen vi hittade på annat istället. Sket i löpningen och sov istället, ett mycket bra beslut! haha! 
  Cyklade till Jenny till halv 5 och mötte upp Frida på vägen. Min älskling var också där när vi kom, trevligt:) Så vi 4 gick till Rimi för att handla lite godis. Sedan hem till Jenkan igen och beställde mat, gott! Vi drack lite och gick sen till Anton på fest. Vidare ner till All in där vi var tills det stängde, mums. Hamnade en sväng på statshörnan också haha! Köpte mat från torggrillen och gick till Jenny på efterfest, skojskoj;D

Mådde helt ok när jag vaknade i lördags, naajs! Skulle ha blivit mys och fotboll hos Madde meen ändrade planer igen! Jag mötte Frida vid kvart över 5 så gick vi till Madde där hon, Malin, Maria och Elin var. Vi kollade första halvleken av fotbollen och sedan gick vi till Natti och köpte med oss mat, muuuuuuums!
  När fotbollen var slut så tog vi fram spriten och körde ölspel. Elin och Maria drog och lite senare kom Jenny och joinade oss. Vi drog till All in, hehe, och hade det trevligt. Blev efterfest igen och denna gången på torggatan. Jag & Jenkan gick till Madde och hämtade våra cyklar och pratade i telefon hela vägen hem, vi pratar ju aldrig annars så. Kom hem vid 3-tiden.

Idag jobbade jag 10.45-15 och tröttheten kom på eftermiddagen haha. Efter jobbet cyklade jag till Sandbergs för o fira Jossan som fyller 18 idag. Blev fika och tårta, gott gott. Resten av kvällen har spenderats framför tvn och datan och så råkade jag somna ett par timmar också, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0