Lilla Lady.

Ja då var det söndag IGEN! Veckorna går ju så fort men det betyder att snart är det augusti, me like!

I måndags jobbade jag 13-20.15, träffade Jenny och gick promenad till Haga och satte oss på båtbryggan.
I tisdags jobbade jag 14-20.15 och på kvällen så minns jag inte om jag gjorde nått:S Bra minne har jag hört!
I onsdags jobbade jag 16-20.15 och på kvällen var det tänkt att jag och JC skulle springa trappor men det var folk på Enavallen så vi cyklade upp till Frida och snackade med henne och sedan cyklade vi ut till Bresse och tillbaka igen, haha!
I torsdags gick jag upp 10 i 7(?) för att gå ut och springa, duktig jag eee! Skulle egentligen ha varit ledig men jag jobbade mellan 16-20.15 och efter jobbet blev det prommis halvvägs till Haga och tillbaka.
  I fredags var jag ledig så då blev det en tur till Västerås med Jenny och brorsan. Vi var där i 4 timmar och jag gjorde av med 1000 spänn i timmen, inte dåligt asså! Men det var bra saker så jag är nöjd;D
 Kom hem vid 3 och vid 5 hämtade vi syster och Max som vi bjöd på middag. Efter maten fixade jag mig och cyklade sedan till Sabina. Vi drack och satt och pratade och vid 8 kom Jossan och joinade oss. Åkte ner till stan vid kvart i 10 och där mötte vi upp Frida så gick vi till All in. Hängde där med skönt folk och vid 12 drog jag, Sabina och Frida till Stattshörnan och var där till 2. Fick sedan skjuts hem :)
  I lördags morse mådee jag inge bra alls, fy fan! Men det var bara att gå upp och jobba 8-15. Kvällen spenderades framför oth.
Och idag har jag bara jobbat 10-15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0