Karma is a bitch.

Igår blev det jobb 8.45-15.30, skyndade mig hem, duschade och gjorde ordning mig. Hämtade upp Tessan och sen träffade vi tjejerna vid banken. Världens bästa Maria skjutsade ut oss till Henke där handbollsfesten höll hus. Vi grillade, spelade kubb, drack, pratade osv. Riktigt trevligt förutom att jag fick ett damputbrott, haha! Vilka idioter det finns i den här stan alltså, inte så jätteokej!
  Råkade däcka på soffan, hehe. Vaknade runt 10 imorse och mådde inte så jättebra men det är sånt man får ta efter en bra kväll. Fridas mamma kom och hämtade Frida och mig vid 1. Åkte till stan, träffade Jenny och gick till Misto Uno och köpte med oss pizza hem till Frida. Vi kollade på Trassel samtidigt som vi åt och drack cola, mums! Förstår inte hur man kan vara så törstig när man drack så mycket dagen innan.
 Vi kollade även på Barlesque och käkade hallonpaj med glass, gott. Gick därifrån runt 7 nångång.
Loggar in på face och man kan ju bara skratta HAHAHA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0