I wanna go.

Jag är typ sämst på o blogga meen nu äre söndag så då har jag tid.

I fredags jobbade jag 14-20.15, skyndade mig hem som satan för o byta om o fixa mig. Fick skjuts till Jenny där det var förfest med lite folk. Vi drog ner till torget och hängde där ett tag och gick sedan till hörnan. Där var det mycket skoj, träffade på roligt folk haha. Efter hörnan blev det en sväng till donken och köpte mat. Ner till torggatan och käkade maten och drack colombisk vodka, gott? nej. Sedan blev det efterfest hos Jenkan.

Vaknade vid 11 och gick till Picasso och käkade kebab med Jenny & Frida. Åkte ut till Hummelsta och kollade fotboll och sedan hem till Jenny igen. Tog bussen hem och chillade lite innan jag cyklade till Jenny. Vi fick skjuts till Madde där vi käkade kräftor och räkor och drack alkohoool. Drog ner på torget och sen in på hörnan. Kom hem runt halv 3 och somnade typ direkt.

Idag har jag bara jobbat, 10-20.15. Dagen gick ganska fort så det var skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0