110102

Då är det alltså 2011, sweet. Hoppas det året blir mycket bättre än förra!

Nyårsafton då;
Jobbade mellan 7-18.15. Skyndade mig hem och fixade det sista, hämtade upp Jenny och åkte till Emelie. Hos Emelie drack vi välkomstdrink och fixade till det sista av maten.
  Käkade trerätters, mycket gott! Tog kort, lyssnade på musik, skrattade och hade det trevligt. Vi gick vidare till Bergsgatan, åkte sedan till Kungsgatan, sedan upp på torget, sen till Fridas port, och sedan joar.
Var en sjukt rolig nyårsafton, måste ha vart den bästa hitills tror jag. Spenderade kvällen med underbara människor och det är så det ska vara.

  Men igår morse var det inte lika roligt, jag och Jenny vaknade upp runt halv 12 och mådde prima ballerina, not. Men när vi började kolla mobilerna så fick vi oss ett gott skratt iaf. Haha asså shiet vad vi skrattade, men så går det väl om man heter Jenny. HAHA! Vi beställde hem mat och drack cola(dagens räddare), kollade tv och skrattade ännu mer.
Jag drog hem vid 5 typ, och då ringde Michan och frågade om jag kunde jobba idag mellan 10.30-20.15. Why not, 100% ob är ju aldrig fel;)

Lite bilder från nyår;


Kommentarer
Postat av: Jenny

heter man jenny går oftast allt väldigt bra.. not

2011-01-03 @ 11:39:59
Postat av: Natta

HAHAHAHAHAHHAHAHAHA!

2011-01-03 @ 17:02:13
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0