110208

I fredags åkte jag till Jenny vid 12, lämnade grejer och sedan gick vi ner på stan och fikade på Tammerfors. Riktigt fint var det där, vi träffade Madde som var hundra år sen typ, så det var kul och träffa henne igen:)
  Vid 2 mötte vi upp Maro vid bussen så gick vi en runda på stan, ner till bolaget och sedan hem till Jenny. Vi beställde mat och fixades oss det sista och sedan var det bara att börja. Det droppade in folk hemma hos Jenny och vi hade riktigt kul! :D Några av oss drog ner på joar och där inne var det skoj? Haha.
Grym kväll iaf ;D

Jag och Jenny beställde mat när vi hade vaknat till lite och det var mycket gott! Sedan kollade vi på Dear John men jag råkade visst somna, haha :D När filmen var slut så åkte jag hem.

I söndags var det dags för match mot Upplands tuna och mitt största fan var där, så det var dörför jag var rätt bra den matchen ;) Nu ser det ut som jag har blivit misshandlad men man måste ju kämpa för laget;D Vi vann med 20-18 så det var mycket skön..t!
  Efter matchen var det bara att duscha och sedan kolla herrmatchen tsm med Jenny och Frida, mycket skratt, som det alltid är när vi umgås ;P Haha. vi är rätt sjuka av oss faktiskt. Haha :D

Den här veckan kommer bli gryyyyyym!

Imorgon - fotbollsträning :D
Torsdag - jobb och handbollsträning ;D
Fredag - jobb
Lördag - MATCH!! och kanske umgås med en J.
Söndag - Kolla Fridas match, lunch och kolla handboll med F & J :D:D


Kommentarer
Postat av: Jenny

en av alla hundra J:s ;)

2011-02-08 @ 20:42:49
Postat av: Natta

Jag har slutat med J, det är E som gäller

2011-02-08 @ 21:13:08
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0