110202

Veckan har gått sjuukt fort! Redan onsdag liksom ;o

I måndags jobbade jag 7-10.15. Jag och mamma tog bussen ner på stan, jag följde med henne till banken och sen gick jag och gymmade.

Igår jobbade jag 7-18 och sedan följde jag med mamma till idrottshuset. Vet att Jenny blev avundsjuk då;p Sedan tog jag en liten löprunda förbi Gånsta och sedan hem.

Idag har jag jobbat 7-10.15 och 17-20.15. Roligt avslut på jobbkvällen, haha!

Imorgon jobbar jag 7-10.30 och sedan är det match mot Madde! :D Och mina största fans; Jenny & Maria ska komma ut och kolla, woho!

Och på fredag är dagen D;) Först en fika på stan med Jenny, sedan möta upp en saknad täljebrud, bolaget och sedan hem till Jenny där det blir partey för hela slanten! :D


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0