Handbollsavslutning.

Helgen har varit grym!

I lördags kom Linda & Amanda hit strax efter 1, vi började dricka, lyssna på musik, dansa och tog kort och hade det trevligt. Strax innan 4 gick vi ner till rugbyklubben där vi träffade resten av F-100s damer och herrar. Vi fick några uppdrag som vi skulle göra tillsammans i våra lag och det var rätt skoj. Vi gick sedan tillbaka till rugbyklubben till 6, satt och chillade och väntade på dom andra lagen. När alla kommit så gick vi in i lokalen och käkade tacos, gott gott. Resten av kvällen innehöll tal, prisutdelningar, dans, sång, alkohol och skratt. Hade en sjukt rolig kväll och vill tacka världens bästa handbollsmänniskor för det! :)

Söndagen vaknade jag upp med världens huvudvärk och det var inte så najs, men men sånt man får ta efter en bra kväll! Kom hem vid 2 efter att Frida skjutsat hem mig, mycket snällt:) Söndagskvällen spenderades i hallen ute i Fjärdhundra = fotbollsträning. Jag var inte så jättepigg men det gick ok ändå;P

Igår kom Frida och hämtade mig vid kvart över 1 så åkte vi till Västerås och hade det mycket roligt ;D Kom hem vid 7 igen och folket glodde, haha! En mycket bra dag var det iaf :D

Några bilder från lördagen;













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0