För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Först vill jag säga att jag har en jätterolig vän, eller hon tror hon är rolig, som heter JENNY KARLSTRÖM. Nu vet ni det!

Idag jobbade jag först 7-10.15, somnade 1 igår så var lite trött imorse när man skulle upp, men det gick. Och sen hem chillade. Michan ringde klockan 3 och frågade om jag kunde jobba istället för henne så det var bara o slänga på sig arbetskläderna och gå ner till jobbet igen. Slutade kvart över 8.

Imorgon blir det jobb 7-18, kommer nog vara rätt trött då asså.
På onsdag jobbar jag 17-20.15
På torsdag jobbar jag 7-10.30, på kvällen är det träning, roligt;)
På fredag jobbar jag 7-18, sen hem fort som satan och byta om och sen ner på stan till Kamilla och fira henne.
På lördag jobbar jag 13.30-20.15
Och på söndag är det match:D

Så om ni vill mig något så finns jag för det mesta på ica ;D

Kommentarer
Postat av: Jenny

tror?! jag vet! puuuuuuuuuuss

2010-11-08 @ 22:36:36
Postat av: Natta

ledsen J men nej...

2010-11-09 @ 06:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0