31 maj 2010.

Helgen har innehållit en hel del festligheter.
I fredags var jag ner på stan med Maro, var på arb, köpte morsdag-present till mamma och var och handlade. Gick sedan hela långa vägen hem från stan, och hemma hos oss var syster och Max på besök.
Klockan 5 började jag jobba och jobbade till kvart över 8. Skyndade mig hem och fixade det sista och så. Åkte sedan och hämtade Jenny och blev sedan avsläppta hos Linn. Hos henne var det fullt med folk, men finns det hjärterum så finns det stjärterum, haha.
Vid 11 gick jag och Jenny hem till Camilla istället där Madde och co var, väldigt trevligt men väldigt pinsamt också. Jenny drog hem och skulle hämta nånting men hon kom aldrig tillbaka sen, haha. Undrar vart hon tog vägen. Efter 12 nånting kom Marcus och hämtade mig, Madde, Nina och Anton och skjutsade ner oss till stan. Vi gick till joar och där var det riktigt kul:)

I lördags blev det jobb 16-20.15, var tvungen att börja en timme tidigare för att det var hur mycket som helst att göra. Efter jobbet cyklade jag till Maro, kollade på eurovision och väntade på Jenny. När hon kom drack vi lite och sedan fick vi skjuts ner till joar. Och där hade Maro kul iaf, haha:D

En mycket bra helg har det varit, och nu längtar jag som tusan till den 16 augusti :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Amen lugn nu va, hade du inte kul eller ;)

2010-05-31 @ 21:09:53
Postat av: Natta

jo men du hade roligare ;)

2010-06-02 @ 21:13:01
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0