15 maj 2010.

I torsdags var det fotbollsträning i Hummelsta klockan 11, de var hur varmt som helst. Efter träningen var det bara hem och duscha o så. Mötte Sandra på IP vid 3 så kollade vi på Jossans match i spöregnet. Efter matchen åkte vi hem till Sandra och drack te och väntade på att Jossan skulle komma. När hon kom åkte vi till Maxi och handlade mat och sedan hem till Sandra och lagade maten, mycket gott! När vi var väldigt mätta och belåtna spelade vi lite kort, tog massa kort och kollade på Twilight.

Igår vaknade jag vid 12, käka frulle och bytte om och packade matchväskan. Vid 3 åkte vi ut till syster och hälsade på de i sitt nya hus, mycket fint var det.
  Hade samling på IP kvart i 6 för att spela mot EIS. Och matchen ska vi inte prata om. Efter matchen så åkte hela laget och käkade på star lounge och hade det trevligt. Åkte hem igen vid halv 12.

Idag började jag jobba halv 8 och jobbade till halv 2. Nu är jag hemma och vilar lite. Sen blir det jobb 16-20.15 igen.

Kommentarer
Postat av: Erica

Lova att hänga en del hos oss när vi har flyttat in :-) kram!

2010-05-24 @ 22:03:06
URL: http://ericas.bloggsida.se
Postat av: Natta

Självklart ska jag göra det:D Kram

2010-05-31 @ 14:02:39
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0