28 mars 2010.

Gårdagen var riktigt bra!

Uppstigning klockan 5! Packade väskan, käkade frukost osv. Vid halv 7 skjutsade mamma ner mig till stan. Träffade resten av folket där nere. Klockan 7 kom bussen och vi började åka mot Grisslehamn. Vi kom fram kvart i 9 så vi fick vänta länge på att båten skulle gå. Resan dit var lång och tråkig, tiden gick hur sakta som helst. Vi käkade och gick ner till tax-freen och handlade lite gott, och bara satt och väntade på att tiden skulle gå. Vi kom fram till Eckerö klockan 12 och då var det bara att sätta sig på bussen igen och åka en halvtimme till hallen. Matchen började klockan 2 mot Mariehamn, matchen var rätt jämn och det blev till slut oavgjort. Skönt med 1 poäng iaf. Kul att så många som 20 supportrar åkte med och hejade.
  Efter matchen skyndade vi oss att duscha och fixa oss. Vi trodde att båten skulle gå klockan 5 svensk tid, men den gick halv 6 fick vi reda på när vi kom fram så vi hade egentligen gott om tid på oss. Så det var bara att vänta igen. Det positiva var väl att vi hann dricka mer, haha. När vi fick gå på båten så gick vi direkt till restaurangen där vi skulle äta smörgåsbord. Det var mycket gott kan jag lova. Jag, Amanda och Frida gick ut på däck och kollade, och det var hur dimmigt som helst så man såg ingenting:P Det blev ett till besök i tax-freen och sen var vi framme. På bussen var det bara att sätta igång med drickandet igen. Jag och Amanda satt och sjöng på bussresan hem. Och så var det några jäkla idioter som sprang framför bussen. Vi kom fram till Enköping vid halv 10. Då fick jag skjuts ner till joar där jag träffade Emelie och co. Vi gick in och hade hur roligt som helst. Vid 1 så drog dom hem så jag träffade Alex och var med henne resten av kvällen. När det stängde så hade jag och Alex sällskap till Fanna, med några stopp på vägen, haha.
Jag kom hem till slut och somnade runt 5. Så jag var vaken i 24 timmar, lite trött man var då:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0