21 mars 2010.

Igår så blev det uppstigning innan klockan 9, på en lördag! Inte okej! Käkade frukost och sen gick jag, mamma och pappa och Michael till föreningslokalen där mamma skulle ha sin fest. Vi dukade och fixade allt till festen. Gick sedan hem, duschade och gjorde ordning mig. Vid halv 2 gick jag till Bergvretshallen för att sitta i seketariatet på EHF herrarnas match. Och 10 min innan matchstart så gick inbrottslarmet och det blev helt kolsvart i hallen, kul! EHF förlorade tyvärr matchen så nu är dom tillbaka i div 3 igen. Efter matchen var det bara att gå hem och fixa det sista. Maro och Jenny kom hit vid kvart i 6 och vi fixade klart maten och gick sedan till föreningslokalen. Först blev det välkomstdrink, sen mat och så. Vid halv 9 drog Jenny, och jag & Maro ställde oss i baren. Vi bestämde oss för att gå på joar så vid kvart i 11 fick vi skjuts ner dit. Var rätt mkt folk för att vara helgen innan löning:) Jag träffade Alex där inne som jag inte har träffat på evigheter, så det var kul och träffa henne igen:)
Jag och Maro drog från joar vid halv 2, då vi gick upp till Papillion och träffade Jossan. Stackarn mådde inge bra så vi fick ta hand om henne;P Jag och Jossan delade på en taxi hemaf och jag kom hem vid 3.

Idag så vaknade jag halv 10. Gick upp, duschade och fixade osv. Vid kvart över 2 gick jag till Bergvretshallen och träffade Frida. Vi kollade andra halvlek av div3 damernas match. Kvart över 3 var det derby mellan STIK-FSK herrar, mycket spännande match och FSK lyckades ta 1 poäng, mycket bra:)
Resten av kvällen har jag spenderat framför tvn med datorn i knät. Snart blir det läggdags tror jag, för imorgon blir det jobb 11-20.15.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

vi måste ses snart igen! :D <3

2010-03-22 @ 11:55:32
URL: http://alxandraaa.blogg.se/
Postat av: Natta

ja det måste vi vekligen :D Hoppas flytten går bra nu:D <3

2010-03-22 @ 15:23:33
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0