15 mars 2010.

I lördags så fick jag skjuts ner till idrottshuset vid halv 1. Gick in och pratade lite med mamma och sen gick jag till konstgräsplanen där Maro, Jenny och Madde redan var. Strax efter mig kom Jossan också. Vi kollade på ESK-Håbo och det var en bra match. ESK vann med 7-0, haha. Efter matchen så gick jag till idrottshuset igen och väntade på att mamma skulle bli klar. Sen tog vi bussen hem, gick in på ica och köpte lite mellanmål.
  När vi kom hem så käkade jag, fixade mig osv. Madde och Vickan kom och hämtade mig kvart i 7. Vi åkte förbi Natti och hämtade pizza/kebab och åkte sedan hem till Madde. I trappan satt Mikaela och Jessiqa och väntade på oss:P Vi gick in till Madde och käkade, började dricka och lyssna på musik. Maro och Jenny kom efter ett tag också. Klockan 8 kollade vi på melodifestivalen, och min "fiolnisse" var med;D
   Efter melodif. så gick jag, Maro och Jenny ner till joar medan Madde och Vickan gick till Star Lounge. Det var inte så mkt folk på joar men det var skoj ändå.

Igår så blev det uppstigning klockan 10, åt frukost, bytte om och gick ner till idrottshuset vid halv 1. Kollade på lite DM-matcher innan Emelie kom och hämtade mig för att åka till Fjärdhundra. Vi spelade mot Notlob som leder serien och vi trodde att det skulle bli en storförlust men så blev det inte. Vi ledde med 1 boll i halvlek men i andra gjorde dom 5 mål på rad och vi orkade inte komma igen, så det blev förlust med 3 bollar. Det var sista hemmamatchen för säsongen, och sista matchen vi spelar är mot Mariehman. Så den 27 mars åker vi till Åland:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0