4 juli 2010.

I fredags kom Maro och Jenny hit vid 7-tiden. Satt här och chillade till vi gick till Josan vid 8. Hos henne fick vi en välkomstdrink och tårta:D Sandra och Elin kom också dit under kvällen. Vi drack och shottade och tog kort och hade riktigt kul. Vid 11-halv 12? gick vi vidare ner till gatufesten och var där till det stängde.

Igår träffade jag Maria klockan 12 så cyklade vi till Bresse, det var hur varmt som helst. I Bresse träffade vi Jossan och Linus så vi var med dom fram till halv 4 då vi alla cyklade hem. Vi hade race hem så det gick väldigt fort;D Jag cyklade med Jossan hem till henne och hämtade dricka och sen hem. Duschade, käkade mat, kollade fotbollen och fixade mig. Strax efter 6 cyklade jag hem till Maria, där Maria K redan var och strax efter mig kom Johanna. Vi drack lite och körde rumpleken, haha. Under kvällen kom det ännu mer folk, vid 11-halv 12 gick vi ner till gatufesten. När det stängde klockan 3 gick jag, Maro, Jenny och Maria upp på stan och köpte cola och sen gick vi mot Maria. Jag hämtade min cykel och sen cyklade jag hem.

Idag ringde Maria och väckte mig klockan 11. Kvart i 12 kom hon och hämtade mig så åkte vi ut till Bresse, hade aldrig orkat cykla:P Johanna kom lite senare och var med oss också. Det var riktigt skönt i vattnet. Jag brände ryggen och det var ju inte speciellt skönt. Vi åkte hem vid halv 5 och sen dess har jag duscat, ätit mat, vart en sväng på coop och ica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0