16 juli 2010.

Veckan har bestått av jobb, jobb och jobb.
I måndags: 17.00-20.15
Tisdags: 10.30-20.15
Onsdags: 11.45-20.15
Torsdags: 7.00-18.00

Och idag har jag vart ledig, skönt! Jag, Maria, mamma och pappa åkte ut till Hagby och fikade och träffade kusin från USA, trevligt trevligt.
Skulle egentligen ha vart ledig igår också, men fick hoppa in och jobba 7-18, men jag klagar inte, mer pengar till mig;D

Imåndags var jag till Västerås och köpte ny mobil, riktigt nöjd faktiskt :D
I onsdags blev det terassen också efter jobbet, riktigt mycket folk så det var skoj:) Lite mindre roligt att komma hem efter 1 och sen gå upp 6, men man lever ju bara en gång;)

Imorgon jobbar jag 08.30-17.00, sen får jag se vad jag hittar på, nått roligt måste man ju göra när jag är ledig på söndag ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0