31 januari 2010.

Helgen har varit riktigt bra måste jag säga.

I fredags eftermiddag blev det en tripp på stan med Maro. Sedan blev det hem och duscha, fixa och äta. Vid halv 8 kom Emelie och Viktoria hit. Vi började dricka lite och spelade ölspel, haha. Lite senare kom Maria och till sist kom Jenny och Maro. Vi sjöng lite singstar och så. Vid kvart över 12 gick jag, Emelie, Jenny och Maria ner till joar. Men Emelie följde aldrig med in så:P Vi fick värsta chocken när vi kom dit, det var kö! Haha, det brukar det ju aldrig vara. Vi stod i kön i typ en halvtimme och när vi kom in så var det hur mycket folk som helst där, Riktigt najs;D Jag och Jenny drog hem vid kvart i 3 typ.

I lördags blev det uppstigning klockan 9. Åt frukost, bytte om, packade osv. Jag och mamma åkte ut till Fjärdhundra kvart i 11 för samling till match klockan 11. Matchen skulle ha startat 12 men motståndarna kom aldrig. Det hade hänt en olycka på vägen så dom kom inte förbi. Men dom kom till 5 i halv 1 iaf, så matchen startade halv 1. Min första match med Fjärdhundra;D Men det gick inte så bra, blev tyvärr förlust.
  På kvällen kom Jenny hit och vi började dricka lite, haha. Gick ner till joar vid kvart i 11 och där var det inte så mkt folk. Men sen vid halv 1-1 kom det massa folk. Och det var riktigt skoj den här kvällen med;D

Idag blev det uppstigning halv 10, käka frukost och så. Halv 12 var det samling vid OK för att åka till Hallstavik och spela handboll. Herrlaget spelade också där så vi åkte buss tillsammans med dom. Halv 3 spelade herrarna mot Hallsta och dom vann. Klockan 4 var det dags för oss att spela och det gick väl inte så jättebra, haha. Kom hem till stan igen vid 7. Och sen dess har jag ätit, och bara suttit här. Och strax ska jag gå och sova, ska upp klockan 7 imorrn:O haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0