Helgen.

2 januari

Alex kom hit efter jobbet och vi fixade oss och så. Gick sedan och mötte Maro och Jenny och gick till Kalle på en liten förförfest. Vi spelade ölspelet, ja det var väl det enda vi hann med. För vid halv 9 så gick vi alla till Kamilla där det var massa folk. Kamilla hade utflyttningsfest eftersom hon ska flytta från ghettot:P Vid halv 12 tog vi taxi ner till joar och där inne var det knappt nå folk alls. Jag satt mest och kollade när Kalle och Anton spelade hela kvällen. När det stängde iaf så blev det torget och där höll vi på att frysa ihjäl.
  Jag och Kamilla gick hem till mig iaf och somnade runt 5.



3 januari

Gick upp runt halv 11, bytte om och käkade en halv macka. Kamilla låg fortfarande i sängen och mådde väl inte så bra;P Men hon gick upp vid halv 12 och strax efter det så gick vi hemifrån. Hon hem till sig och jag gick ner till idrottshuset för vi hade samling klockan 12. Träffade Maro och Jenny innan och snackade med dom.
 Klockan 1 spelade vi mot Fanna A och vi trodde att vi skulle få storstryk men det blev bara 3-0, så det var ju bra iaf. Efter matchen kollade jag och Maria på Maro & Jennys match. När dom hade spelat klart så joinade dom oss och tittade på resten av matcherna. När all fotboll var klar så gick vi till picasso för att äta pizza med några boys. Sedan blev det hemgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0