28 februari 2010.

Helgen har varit kanon!

I fredags så blev det jobb 8-17, sen hem och tagga, byta om och fixa osv. Tog 19.09 bussen hem till Maria, där Maro redan var. Vi lyssnade på musik, drack lite, satt vid datan och så. Vid kvart i 9 kom Jenny och då gick vi ut till Marias rum och sjöng singstar, drack och hade det roligt. Vid 12 gick vi till joar och hade det riktigt kul där inne. Det blev hemgång när det stängde, och jag hämtade cykeln som stod i en meter snö. Jag, Maro och Jenny gick upp till torggrillen och käkade mat och sedan cyklade jag hem. Och det var väldigt tungt kan jag lova, knappt nån luft i hjulen + att det var is på gatorna + att det bara var uppförsbacke hem. Men jag kom hem till slut iaf:P

Igår var det dags för handbollsfest med både damerna och herrarna, i rugbylokalen. Det började klockan 6 och då köpte vi lite dricka och så. När alla hade kommit så åt vi mat, tacos, mycket gott. Efter maten så blev det lite lekar, spelade kort och mycket dans. Det var riktigt roligt faktiskt:) Vid 12-tiden så gick jag och Amanda ner till joar där det var hur mycket folk som helst. Träffade Maria och Jossan där nere så var med dom resten av kvällen. Blev dans nästan hela kvällen och vid halv 3 gick jag och Jossan ut från joar, och då träffade vi Adde och Henke så följde med dom till Papillon och åt mat. Sedan delade jag, Adde och Henke på en taxi hem.

Nu blir det jobb måndag-fredag, sen inflyttningsfest hos Anton på fredag och sen har Fanny och Erika 20-års fest på lördag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0