10 februari 2010.

Jag är helt sjukt trött, så jag ska nog gå och sova strax.

I måndags så blev det jobb 11-20. Efter det kom Maro och Jenny upp hit och hälsade på:) Följde med dom ut en sväng och sedan blev det en liten löptur.

Igår så jobbade jag 9-18, sen hem och fixa tvätten, äta och sen iväg på träning mellan 20.30-22.00.

Idag har jag jobbat 8-17. Och så har jag äntligen plockat upp mina kläder ur alla soppåsar, haha.

Imorrn blir det jobb 8-17 igen, och sen träning mellan 19.15-20.45.

Och på fredag blir det jobb 9-19.

På lördag är det lagfest med Åsunda, riktigt skoj:D Och just det, jag skrev på för Åsunda igår också, så nu äre inge mer fotboll i F-100;D

ETT STORT GRATTIS TILL MIN MADDE SOM FYLLER 20 ÅR IDAG! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0