One of those nights.

Var ett tag sen jag skrev, nu igen;P

I måndags jobbade jag 17-20.15.
I tisdags vet jag inte vad jag gjorde haha.
I onsdags var jag i Västerås med brorsan och sen jobbade 17-20.15.
I torsdags jobbade jag 7-10.30, fick reda på en lite rolig grej av Jenny, haha. På kvällen var det handbollsträning.
I fredags jobbade jag 9-20.15, sen hem och kollade idol.

Igår var det samling för match halv 11, vi åkte den långa vägen till Skutskär för att spela mot Tirfing. Vi förlorade med 10 bollar, men det var skoj att spela iaf:) Efter matchen duschade vi och sen åkte vi hemåt igen. Vi släppte av Linda i Uppsala och sedan blev jag och Frida avsläppta hemma hos henne. Min brorsa kom och hämtade oss och körde ut oss till Fjärdhundra där vi skulle ha julfest. Jag och Frida gick direkt och bytte om och sminkade oss osv.
  När alla kommit så var det dags för mat och sedan julklappsutdelning. Jag och Frida hade ingen kortlek med oss så vi hittade på ett eget spel, och det gick lite utför, haha. Kvällen var lite konstig och jag pratade mycket i telefon med min kära Jenny, haha. Insåg också att killar är svin. Jag, Frida och Linn blev hämtade av deras mamma runt kvart över 1 och det bar av hemåt.

Idag har jag inte vart den piggaste, menmen;P

Veckan som kommer;
Måndag - Jobb 7-10.15
Tisdag - Ledig
Onsdag - Ledig
Torsdag - Jobb 12-20.15 eller handbollsträning om jag får bort jobbtiden.
Fredag - Handla allt till lördagen, födelsedagskalas hos Madde.
Lördag - Dagen D. Jag ska ha mitt 20-årskalas, skoj skoj.
Söndag - Kommer vara en mör tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0