26 december 2010.

På julafton gick jag upp kvart över 7 för att kolla på sista avsnittet av julkalendern, haha. Efter det somnade jag nån timme eller så. Sedan gick jag upp och duscha och fixa mig osv. Vid halv 10 åkte vi till mormor för fika med släkten. Åkte därifrån vid 12 typ, hem och fixa med mat osv. Mormor kom hit vid 3 och då blev det Kalle Anka. Efter det var slut käkade vi julmat och sedan blev det julklappsutdelning. Är nöjd med julklapparna(y). Sedan kollade jag på Harry Potter, haha, och sedan blev det sängen.

Igår gick jag upp vid 12, duschade och gjorde ordning mig och sånt. Vid halv 5 fick jag skjuts till Jenny där vi började dricka lite. Fick sedan skjuts till Jonas där Madde och Sandra var. Vi körde singstar och drack osv. Vid halv 10 drog vi oss ner till joar. "Din öl läcker" HAHA. Var fett mycket folk ute fast det var så dyrt menmen, man lever bara en gång. Hade skitkul på joar! vid kvart i 3 drog jag, Jenny, Emelie och Lina till Papillon och käkade kebab, kan vara det godaste. Sedan gick jag och Jenny hem till henne och sov.
Mycket rolig kväll ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0