19 december 2010.

Igår var det dagen D, hihi.
Jag jobbade först 07.30-14.30, sen hem fort som satan och hoppade in i duschen och gjorde ordning mig och så, dukade i lokalen osv. Maro och Jenny kom hit vid 5 och hjälpte till litegrann. Vi gick till lokalen och väntade på dom andra. Och när dom sista hade kommit så käkade vi smörgåstårta, mycket gott:D Fick jättefina presenter också:) Vi drack och hade det skoj, innan 11 fick vi skjuts ner till joar och där inne var det inget folk alls. Men efter 12 började det rulla in lite folk och helt plötsligt var det jättemycket folk. Var riktigt roligt måste jag säga. Och jag nådde mitt mål i livet också, känns bra;D Så Jenny, kör bah kör.
Vi drog därifrån vid 3 och jag och Frida gick till Papillon och käkade kebab, gott! Vi hade underhållning där inne iaf, en 40åring började tjaffsa med en kille så vi satt och lyssna på det, haha.
Tog taxi hem sen runt 4 och pratade med lilla Jenny;D

Idag har jag vart ner till idrottshuset med mamma för att kolla på när Michael spelade fotboll och sen kom mormor och syster med familj hit och käkade smörgåstårta. Fick fina presenter också:)

Ett stort grattis till Kamilla som fyller 20 år idag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0