If i had you, that would be the only thing i ever need

I måndags blev det jobb 07.30-17.00. När jag kom hem sov jag några timmar och sen gick jag ut och sprang, duktig som jag är;D haha.

I tisdags jobbade jag 07.15-18.00. Maria och Haake hämtade mig på jobbet så åkte vi ut till fjärdhundra och tränade fotboll;D

Igår blev det jobb 11.45-20.15. Skyndade mig hem, bytte om och fixade och sen var jag hos Alew 20 i 9, snabb eller?;D Hos Alex var redan Julia, och strax efter mig kom Linda, Kamilla, Astrid, Adam och Simon. Vi drack, spelade kort och så. Vid 11 gick jag, Kamilla, Astrid och Adam ner till joar. Där nere träffade jag Jojjo så hängde med henne under kvällen. När hon drog träffade jag Björn så vi satt och snackade om typ allt, haha. När det stängde gick jag upp till Alex och hämtade min cykel och cyklade hem.

Idag vaknade jag klockan 12, skönt och få sova ut för en gåns skull. Ikväll ska jag laga mat, kebab i pitabröd med beasås MUMS! Sen ska jag träna fotboll i hundran igen ;D

Skönt o vara ledig idag ska jag säga, sen jobbar jag 9 dagar i rad, ledig en dag, jobb en dag och sen åker vi till MAGALUF!:D

 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0