21 april 2010.

I måndags så blev det en tripp till Västerås med Maro. Kom dit vid 12 och åkte hem igen vid 4. Hittade ganska mycket för en gångs skull. En tröja, ett par leggings, en klänning, 2 par skor, 2 par fotbollsstrumpor och 2 par vanliga strumpor, mycket najs.
   Vid 8 så cyklade jag ner till joar och träffade Maro, Jenny och Bella för att ta en liten joggingrunda.

Igår så tog jag det lugnt på dagen, och på kvällen var det fotbollsträning på Korsängen. Lika roligt som vanligt, och snart är det seriepremiär också. Den 2 maj i Bro ;D

Idag vaknade jag klockan 6! Cyklade hemifrån klockan 7 och började jobba halv 8. Det gick rätt bra på jobbet, tiden gick fort också. Slutade klockan 4 och då cyklade jag förbi Maria och hämtade mitt singstar och sen cyklade jag den långa vägen hem. Det spöregnade när jag cyklade hem och så är det bara uppförsbacke hem också, så det var jobbigt faktiskt:P

Hade tänkt gå och sova strax, imorgon blir det jobb 8.30-12.00 och sen 14.00-21.30 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0