18 april 2010.

I fredags blev det som sagt chillkväll hemma hos Maro. Vi kollade på Så ska det låta klockan 8, mycket bra! Efter det kollade vi lite talang, sen fotboll och sist någon grym film, haha. Hade det skoj som vanligt med Prinsen och Boooob, och Banan var ju också med en stund;D
  Tog cyklen och cyklade hem vid klockan 1 och somnade gott.

Igår vaknade jag halv 12, badade, kollade tv och satt vid datan typ. Strax innan 5 gick jag till Ica där jag träffade resten av folket. Vi gick till en lokal på bergvretsgatan där vi skulle ha personalfest. Vi åt mat, drack, lekte lekar och spelade Med andra ord. Det var riktigt skoj;D

Göran: Grop i Finland
Alla: ????
Göran: Mumindalen
Alla: HAHAHA Mumindalen ligger på en ö, hahaha.

Ingen kanske fattar men skoj var det iaf;D

Idag har jag inte gjort nånting alls typ. Det enda positiva som har hänt idag att Jenny har börjat blogga igen, WOHO på den:D

Kommentarer
Postat av: jenny

sexig namn på mig (y)

2010-04-19 @ 19:35:48
URL: http://jkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Natta

men visst sörru;D

2010-04-21 @ 21:04:19
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0