T.

Kom nyss hem från Sepepanna där jag och Fittaxel har varit och lekt;D

Imorse kom Pia och Uffe och hämtade mig kvart i 9. Vi hämtade Maria så åkte vi till Västerås. Mellan halv 10-halv 4 har vi varit på funktionärsutbildning. Så nu får vi sitta elitmatcher, naajs eller inte. 
  När jag kom hem var det bara att hoppa in i duschen och sen träffa Alex och Johanna för att köpa mat och 4.5 liter cola, haha. Vi lagade enchiladas, mycket gott;D
  Efter vi käkat så sjöng vi lite singstar och så, gick ner till joar för att kolla om Johanans körkort fanns där. Men det gjorde det inte, så vi gick en liten promenad ner på Munkan istället;)
  Vi körde lite kung-fu fighting, haha. Och gungade lite:P
Sen var vi sugna på cola så vi gick hem till Johanna och drack cola och kollade på Forrest gump. Kollade lite youtube och garvade ihjäl oss:P

Nu måste jag snart sova för ska upp tidigt imorrn. 10 över 8 imorrn kommer Maro och Maria och hämtar mig, så ska vi till Hedemora och kolla handboll;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha kung-fu (y) haha det är våran grej de ;) visst sepepatte:D:D

2009-09-06 @ 10:47:15
URL: http://alxandraaa.blogg.se/
Postat av: Natta

Haha, om det är fittaxel ;D

2009-09-06 @ 21:45:54
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0