Lördag&söndag.

Lördag

Lördagen började med att jag vaknade klockan 12. Halv 2 gick jag till Wendys och tog en chai och pratade med Alexandra. Trevligt var det där;) Haha. Maria kom runt kvart över 2, och vi gick ner till idrottshuset för att sitta i seketariatet där det var JSM för killarna. Vi satt först på EHF-Cliff och sen eRPing-Swithiod. Kan bara säga att eRPing var grymt bra, dom kommer verkligen gå långt:P
  Jag kom hem strax innan 6, och klockan 6 kom Madde till mig. Jag åt och sen väntade vi på att dom andra skulle komma. Vi blev till slut 12 tjejer hemma hos mig, det var riktigt trevligt:)
 Vi gick ner till joar vid 11 och där var det sjuuukt kul:D Dansade som bara den, man hade ju lite ont i fötterna efter, haha. Som vanligt blev det upp på stan efter joar.

Söndag

Jag somnade väl runt 4, och halv 8 var det bara att gå upp igen:P Lite trött man var då asså. 20 över 8 kom Maria och hämtade mig och mamma. Vi åkte ner till idrottshuset för att sitta i seketariatet igen. Först EHF-eRPing och sen Cliff-Swithiod. Sen var det bara att åka hem igen och jag tänkte sova lite. Men Maria kom och hämtade mig halv 1 igen för att åka ner och kolla på eRPing spela en sista gång. Så jäkla grymma;D Efter den matchen spelade EHF mot Swithiod, men vi hann bara se 5 minuter sen var vi tvungna att åka.
  Vi hade samling för match kvart i 3 i Fjärdhundra. Match mot Bålsta klockan 4. Vi kämpade men dom kunde till slut vinna med 3-2, lite surt menmen.
 Sen hem och äta, och jag somnade halv 10.

Bilder från i lördags:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0