Fredagspartey.

Fredag 11/9

Jag gick och mötte Maro och Madde vid bussen halv 3. Vi gick och handlade och sedan hem till mig för att fixa oss. Vid klockan 6 gick vi till g.a. för att möta Amanda som kom med bussen. Vi gick hem till mig och käkade tacos, gottgott:) Efter maten fixade vi oss lite mer och sedan var det dags att gå till Maria. Jag och Amanda gick förbi hennes kusin för att lämna grejer och fy satan va långt det var till Maria sen:P När vi kom fram till Maria så lyssnade vi på musik, sjöng singstar, dansade och tog massa kort. Vid halv 12 fick vi skjuts till joar ochdet var snällt, för jag hade inte orkat gå:P
  Inne på joar var det rätt skoj:) När det stängde så gick jag, Maro och Jenny upp till mig för dom skulle hämta sina saker, och jag bytte skor till foppatofflor och så gick vi till torggrillen:P Var på stan till 4 ungefär och sedan blev det hemgång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0