Fredag+Lördag

Igår åkte jag till Madde runt halv 7 och vi började nästan äta direkt. Tacos, riktigt gott:) Efter maten så så spelade vi lite spel och drack och så. Jag och Viktoria gjorde en inte så god blandning, haha!
WOWWOW VI HAR SLUTAT NIAN!!! sjöng vi hela kvällen, haha:D

Vid ungefär 11 gick vi ner mot joar. När vi kom ner till stan så ringde Amanda så jag gick och mötte henne. Hon var dyngrak, haha;D Vi kom ner till joar till slut iaf:P Gratis inträde är det ju inge fel på heller;D
  Inne på joar var det rätt så skoj, och aldrig mer tequila säger jag bara. Fy faan va äckligt!
Alexandra är bra på att skämma ut folk också har jag märkt, haha;D
Kvällen slutade med att jag var själv på joar, för alla försvann så jag ringde Tori. Så jag träffade henne, Maria, Jessiqa och Sarah på stan:P



Idag så träffade jag Alexandra, Micke och Madde på stan halv 1 för att käka lunch på Wendys. Haha tom Alexandra skämdes idag, haha;D

Nu väntar jag på att Amanda ska höra av sig, så får vi se hur kvällen blir:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha älska tequila:D:D hahah, jaa jag är ju inte direkt den blyga typen :P haha men idag skämmdes jag fan:P

2009-09-26 @ 17:20:06
URL: http://alxandraaa.blogg.se/
Postat av: Natta

Det var så jäkla äckligt. ALDRIG MER!:P

Hahahahaha;D

2009-09-26 @ 17:24:42
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0