Stockholm.

Idag träffade jag Maro, Jenny & Bella vid g.a runt 8. Vi tog bussen till Bålsta där vi träffade Madde och hoppade på pendeln till Stockholm. Vi var i Sthlm så tidigt så affärerna hade inte öppnat än;P När dom öppnade iaf så gick vi in på åhléns och kollade. Och sen gick vi runt i typ 100 affärer och jag hittade till slut en klänning som jag ska ha på årsfesten på lördag;D
Galen tant det var i huvudstaden, jagade ungdomar och skrek nånting om svininfluensan;S Roligt var de iaf, haha:P
Jag och Madde ledsande på att gå i affärer efter vi hittat det vi skulle så vi åkte hem runt 3. Och resten stannade kvar:P Jag kom hem klockan 5, och det fick jag vara i en kvart för sen skulle jag och mamma ner till idrottshuset. Jag stannade kvar och kollade på våran träning och sen gick jag hem. Sen dess har jag bara kollat på tv och suttit vid datan och försökt bli frisk. Hatar och vara förkyld/sjuk, uschusch.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0