Freedag.

Nu sitter jag bara och väntar på att idol ska börja, så kan ju fördriva tiden lite med det här:P

Du heter: Nathalie
Låt som när du är ledsen sörjer till? Finns många låtar
Beroende av: ---
Vem behöver du mest just nu: jadu
Vad tror folk om dig? att jag är rätt blyg
Stämmer det? haha ja iaf bland nya människor
Vad säger du för att imponera på någon? ingen aning
Hur imponerar man på dig? be yourself
Brukar du skratta för dig själv? haha yees:P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hello?
Äger du några converse: nej
Brukar du bli för full: nee inte så ofta
Vad har du för mobil operatör: comviq
Är du allergisk mot något: falska människor :P
Nästa mål i ditt liv: skaffa ett jobb
Hur svarar du i mobilen: Hallå
Vem ringde du senast? Carro
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Inget viktigt
Har du sårat och blivit sårad? yesman
Sov du ensam inatt: jaoo
Brukar du komma i tid? ja oftast
När mår du bra? när jag är med mina vänner
Blir du lätt kär? neej
När blev du fotad senast: igår
Hur känner du dig nu: trött
Vanligaste färg på dina kläder: svart :P
Vad saknar du: ---
Hade du en bra kväll igår: jaa:)
Favorit dryck på morgonen: te
Rakar du benen: haha jaa
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 12
Är du blyg? haha joo
Sysslar du med någon idrott: yes, handboll och fotboll
Vill du hellre ha mail än brev: helst mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jaa
Har du spytt offentligt? haha ja
Vad gör du i morgon? är i id-huset hela dagen
Vad är det värsta du vet? falska människor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? inte såå mkt
Har du varit kär någon gång? yees
Vad längtar du till? till julen
Har du bra vänner? de bästa<3
Vad använder du för shampoo? Sunsilk
Vad är det finaste du fått? min familj och mina vänner
En speciell dag du minns: 5/6-09 <3
Om fem månader: är det mars
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ---
Gillar du golf: minigolf ja:P
Vilken tid gick du upp idag: 12
Har du sovit i din egna säng inatt: yesbox
Har du strumpor på dig nu: ja
Är det okej att gråta: javisst
När grät du senast: det kommer jag inte ihåg
Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: neej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: beror på om jag ska göra nått
Vill du gifta dig: yes
Vill du ha barn: yes
Solar du ofta: nepp
Är du bra på att laga mat: OM jag är ;P
Är du flygrädd: haha, fråga min klass;P
Hur vig är du: inte så värst
Är du musikalisk? haha nej
Vad dricker du helst när du är törstig: coke
Vilken är din favoritglass: lakritsglass
Tycker du om sushi: aldrig smakat
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn eller chips
Bor dina föräldrar tillsammans: jaa
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll
Vilken ögonfärg har du: blueee
Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja
Biter du på naglarna: ibland
Röker du: neej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0