Alliansen.

Idag gick jag ner till idrottshuset för att kolla på fotboll med Jenny och Simon klockan 9. Kollade när ESK-FSK spelade, och när Maro och Bella duschat klart så gick vi till Coop. Jag gick hem efter det och kollade på Idol. Gick ner till id-huset vid 1 igen och kollade fotboll fram till halv 6. Då var vi så hungriga så vi höll på att dö, så vi åkte till Donken och käkade. Lite trångt med 4 pers på en moppe kanske, men det gick;P Efter Donken så skjutsade Maro hem mig och sen dess har jag suttit här och kollat på tv. Är så jäkla trött så jag funderar på att gå och sova, men om jag känner mig rätt så blir det några timmar till framför tvn;P

Kommentarer
Postat av: angelica

tv <3 glömde svara på din kommentar! i fredags var jag hos en kompis i uppsala på inflyttningsfest :) och det låter ju som att ni hade kul i fredags också ;)

2009-11-23 @ 10:49:13
URL: http://sarrmajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0