You´re my world.

Igår var jag och Maria på ESK-matchen, roligaste som satt bakom oss, haha:P Fick veta väldigt mycket om dom asså:P
"HejaLudvig hejaLudvig hejaLudvig" "HemLudvig hemLudvig hemLudvig" Haha;) ESK förlorade tyvärr med  2-1 men Wall-e var bra. Hahaha 

Idag;
Hade handbollsträning på morgonen, men vi var bara 3 stycken så vi gick promenad med Johan istället. Så vi fick sluta halv 10 istället för kvart över 10, vi åkte till skolan och skrev klart projektsredovisningen. Vi ska redovisa imorrn och det är det värsta jag vet, + att det är för SMID1 och SMID2 också, uschusch:P
  Klockan 11 kom syon och pratade med våran klass, vi fick dom betyg som var klara och pratade om det och så. På lunchen åkte jag, Maria, Jessiqa och C-M upp till Donken och åt mat, mumsigt;D
  När vi kom tillbaka till skolan hade vi naturkunskap, pratade om kärlek och så:P Och så skulle man berätta om sin drömkille och mina kompisar är så snälla att dom berättar om min;P Alexander Rybak<3 Haha, och så sa dom att det fanns en till kandidat men som inte var lika känd. Taskigt ju;P
  Som sista lektion hade vi matte, och vi gjorde ett till prov och om man får G på det så är man klar med kursen sen. Hoppashoppashoppas!

Imorrn på kvällen är det poängjakt men jag ska inte vara med. Men efter den är klar så ska vi tälta, mysigt;P Haha:P


Grattis Jessiqa till körkortet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0