The only ones.

Hade idrott på morgonen, var bara 10 stycken men det var skoj det med;D Vi körde volleyboll, innebandy och tambrintennis. Kan ju säga att mitt lag vann ;D Efter idrotten hade vi svenska och då lyssnade vi bara på när Sanna redovisade sin idrottsklubb:) Sen var det dags för lunch, åt snabbt så att vi kunde plugga till religionen. Religionsprov hade vi sen och det gick rätt bra faktiskt:) Vi satte oss i cafeterian och Johanna är så pinsam, usch!:P Som sista lektion hade vi naturkunskap och då skulle vi göra en poster på temat kärlek. Jag, Jossan och Maria fick "Hur finner man kärleken?" Våran poster blev ju väldigt fin;D Efter vi gjort klart den så skulle vi beskriva våran drömkille och sen rita han, men det behöver ju inte jag göra, kan ju bara visa bild;) Haha:P
  Efter skolan så följde jag med Maria hem till henne för hon skulle hämta sin balklänning, vi tog sedan en tripp till Donken och käka pommes;) och drack milkshake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0