Let go.

Jag och Maria kom till idrottshuset 5 i 9, och där var det inget folk alls, så jag och Maria väntade på att Johan skulle komma. Vi gick ut på en promenad istället för att träna handboll. Efter ett varv runt fotbollsplanerna gick vi tillbaka till idrottshuset och skulle vara med på några actionbilder för en tidning eller nått:P Efter handbollen hade vi samhäll och då satt vi bara i datasalen och letade information om eu-valet. Sen var set dags för lunch, fisk, inte så speciellt gott, men men vad kan man begära av skolmaten;P
  Efter lunch hade vi naturkunskap och då kollade vi på några filmer och pratade om kärlek, haha:P Som sista lektion hade vi matte c, och då gick vi igenom lite saker till nationella som vi har på fredag. 
 
Halv 6 träffade jag Maro och Jenny och kollade på lite fotboll, men det vart en liten besvikelse, haha;) Men men, klockan 7 kom Maria och hämtade mig och så åkte vi ner till idrottshuset för att kolla på handbollsträningen. Efter ett tag tänkte vi att vi skulle åka hem och plugga men först blev det en tripp upp till Maxi för Maria skulle köpa cd-skivor, roligaste ungen på parkeringen. Han blev asrädd när Maria startade bilen, och ni skulle ha sett hans min, haha! 
  Vi åkte sedan till parkeringen bakom Lantmännen och var lite busiga, haha;)

Kommentarer
Postat av: The king ;)

vad gjorde ni på parkeringen bakom Lantmännen? :O

2009-05-13 @ 22:13:24
Postat av: Natta

Deruu;)

2009-05-13 @ 22:29:44
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0