Kiss me through the phone.

Idag vaknade jag halv 9, bytte om och sen hämtade Maria mig 10 i 9. Jag tänkte bara vara i skolan 1 timme för att jobba projektarbete och sen gå hem och sova igen, men så blev det inte:P Jag, Maria och Jessiqa jobbade projektarbete till ungefär 10 då Jessiqa hade fotbollsträning, men jag och Maria satt kvar i datasalen och jobbade lite med presentationen till projektsredovisningen och skrev in religionen på datan. Klockan blev 11 och vi var så hungriga så jag och Maria träffade Maro och Jenny så gick vi och åt. När vi ätit klart var klockan kvart i 12 så då orkade jag inte gå hem så stannade kvar istället:P Maria gick på möte så jag var med Maro och Jenny och chillade;P Synd Jenny att det inte var du som gick närmast dörren när "kissekatten" kom ut;) Haha!
 5 i 1 hade vi religion men vi fick plugga själva så jag, Maria och Jessiqa satte oss i datasalen och pluggade. Vi slutade 20 över 2 men vi var duktiga och var kvar ända till 3;P Jag och Maria satte oss i biblan med Maro och Jenny och Maria hjälpte Maro med lite skolarbete:P


Jenny, jag tror det är du som måste akta dig imorrn;) jennyokarlstrom.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kanske ville gå närmast ;P

2009-05-12 @ 09:08:00
Postat av: Natta

Haha synd för dig med då ;)

2009-05-12 @ 16:43:25
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0