All my life.

Skoldagen;

Handbollsträning på morgonen, var inte så värst jobbigt så det var ju tur det;D Efter handbollen hade vi religion och då snackade bara Urban typ, och så fick vi sluta en halvtimme tidigare så jag, Maria, Leijon, Jessiqa, C-M och Viktor gick till Ricos och åt lunch, mumsigt!;D Blink blink;)
  När vi ätit upp den goda kebaben gick vi tillbaka till skolan för att ha geografi, vi diskuterade mest med Bergman om när vi skulle ha prov, det tog typ 20 min av lektionen;D Resten skulle vi hitta på jeopardyfrågor till klassen, som jag tror att vi ska imorrn?:P Sen var skoldagen slut så åkte upp på stan med Maria, Leijon och Jessiqa, gick runt och kollade och träffade sedan Maro vid 3 för att snacka om lördag;D

På kvällen hade jag fotbollsträning, men kunde bara vara med i en halvtimme, för sen gjorde det så ont i foten så stod och kollade på istället:P Imorrn har vi match också, får se hur det går:P

  Bilfärden hem från Fjärdhundra kan ju ha varit det roligaste, speciellt om man har Anneli med sig i bilen då kan man ju bara ha kul:P Det måste ha varit nånting i hennes vattenflaska asså, så som hon var;P

Så fint vi skrev i Sp1c:s klassrum;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0