My life would suck without you.

Lördag:
Dagen började med träningsmatch i Sala mot Norrby och vi förlorade. Planen var så dålig så man sprang typ i lera och i vattenpölar, men men. Efter matchen åkte vi till Fjärdhundra för att duscha och fixa oss, för vi skulle ha lagfest/inkilning på kvällen. När resten utav folket kom till Fjärdhundra så fick dom som skulle bli inkilade krypa under rep och den som nuddade repet fick dricka en shot och sen börja om från början igen. Medan dom lekte den leken så förberedde jag och Maria den andra leken. Vi skulle gömma nummerlappar från nr 1-30 i snön och så skulle dom först hitta nr 1 och sen nr 2 osv. Och dom hade bara 5 min på sig och sen fick dom dricka så många shottar som det var lappar kvar, haha och dom hittade bara 7 lappar, synd:P
  Efter den leken fick de inkilade duscha och vi andra började dricka, och efter ett tag beställde vi pizza också. Efter vi ätit och så, så lekte vi några fler lekar och drack ännu mer. Jag, Maria och Anneli hade dansbattle mot Andrea och Camilla, haha och vi vann;D Klockan 11 kom en minibuss och hämtade oss och så åkte vi in till stan för att gå på joar, vi kom väl dit runt kvart i 12 och då var det typ inge folk alls där inne. Men runt halv 1 så strömmade det in folk. Men det var riktigt kul där inne iaf, och jag kom hem runt kvart över 3, läste lite haha, och sen somnade jag vid kvart i 4.

Söndag:
Jag vaknade halv 10 och hade lite panik för jag skulle till bussen kvart över 10, så jag hoppade in i duschen, fixade mig och gick till bussen. På bussen träffade jag Maria för vi skulle till Uppsala för att kolla på UF-mässan;D När vi kom fram till centrum så gick vi till Donken och åt, för jag hann inte äta frukost:P På Donken kom det in en mamma med sitt barn i en barnvagn och så ställer hon vagnen vid ett bord och säger till barnet: "Stanna där, jag kommer snart" Haha som om barnet skulle kunna gå därifrån:P Och det roliga var att vagnen började rulla, haha. Jag och Maria satt och asgarva:P När vi ätit så gick vi till centralen igen och tog bussen till Fyrishov. Vi gick in på mässan och träffade Madde och smakade hennes goda muffins:P Linda träffade vi också och vann deras tävling;D Jag och Maria gissade rätt på hur många värmeljus det låg i en burk;D Sen gick vi och träffade Maro, Jenny och Christin. Stödje dom genom att köpa halsband;P Vi såg lite grrr där inne också, haha! Maro, det måste ha förlängt ditt liv med några år iaf;) Haha. Maro och Maria köpte 2 väldigt snygga t-shirts som dom tänkte ha på joar på fredag;) Haha! Vi träffade Maddes pojkvän där inne också:P Det var en VÄLDIGT rolig dag inne på mässan;) Vid halv 7 så gick jag, Maro och Maria in till centrum och tog bussen därifrån hem. Bussresan var också väldigt rolig, för både Maro och Maria var övertrötta:P

Kommentarer
Postat av: #17

Haha aa det gjorde det verkligen <3 ;D Hahaah, och du typ sov på bussen ;P

2009-03-29 @ 22:38:46
Postat av: Natta

<3 han ;) "Jag typ dog när jag såg han" HAHA! Ähh det gjorde jag ju inte:P

2009-03-29 @ 23:08:59
URL: http://nathalieehj.blogg.se/
Postat av: #17

Gjorde ju det ;P höhö

2009-03-30 @ 12:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0